Takaisin Media-sivulle

Musti Groupin vuosikertomus tilikaudelta 2020 on julkaistu

Musti Group Oyj                                       Pörssitiedote    18.12.2020 at klo 11.00

Musti Groupin vuosikertomus tilikaudelta 2020 on julkaistu

Musti Groupin vuosikertomus tilikaudelta lokakuu 2019 – syyskuu 2020 on tänään julkaistu suomeksi ja englanniksi. Raportti sisältää Musti Groupin tilikauden 2020 tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) ja palkka- ja palkkioselvityksen.

Tilinpäätösosio sisältää konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sisältää kuvauksen Musti Groupin konsernihallinnosta ja palkka- ja palkkioselvitys tietoa palkitsemisesta.

Musti Group on vuosikertomuksen yhteydessä julkaissut tänään myös muista kuin taloudellisista tiedoista annettavan selvityksen tilikaudelta 2020 (Non-Financial Information Report).

Kaikki raportit ovat luettavissa osoitteessa https://www.mustigroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/.

Essi Nikitin

johtaja, sijoittajasuhteet ja viestintä

puh. +358 50 5811455

Jakelu:
Keskeiset mediat

www.mustigroup.com

Musti Group lyhyesti:

Musti tekee lemmikkien ja niiden omistajien elämästä helpompaa, hauskempaa ja turvallisempaa. Olemme Pohjoismaiden johtava lemmikkieläintarvikeyhtiö, ja vastaamme omnikanavaisella liiketoimintamallillamme lemmikkieläinten ja niiden omistajien tarpeisiin Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tarjoamme laajan ja tarkkaan valikoidun lemmikkieläintarvikkeiden valikoiman. Lisäksi tarjoamme valikoiduissa kohteissa lemmikeille myös palveluja kuten turkinhoitoa, koulutusta ja eläinlääkäripalveluja.

Musti-konsernin liikevaihto oli 284 miljoonaa euroa tilikaudella 2020. Yhtiöllä oli tilikauden 2020 lopussa 1 162 työntekijää, yli miljoona kanta-asiakasta ja 293 myymälää.

Tilaa Musti Groupin tiedotteet sähköpostiisi